issabells

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Isabell Schönström - 5 oktober 2013 22:24

Jag älskar sånna classie skjortor. Dom är så stilrena och speciellt såå snygga! Hade gärna velat ha en lite finare skjorta eller något sånt för verkligen alla kan typ se bra ut i en skjorta. Men problemet är nu att jag nästan aldrig kan använda skjorta eftersom jag är lite för storbystad för att använda dom. Dom sitter oftast perfekt överallt förutom runt bysten och det irriterar mig något så sjukt.. Jag vill också kunna ha snygga skjortor!

Av Isabell Schönström - 5 oktober 2013 00:50

Ikväll har jag umgåtts med mina fina vänner från gamla klassen. Älskar dom så mycket, man kan verkligen vara sig själv till Max när man är med dom! Här är lite bilder från kvällen med mina skönheter.

Freja är måttligt road haha.

Ovido - Quiz & Flashcards